just 4 U
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, توسط Firoozeh |
جاستين بيبر يك مصاحبه ي جديد با مجله ي بريتانيايي T/e/e/n Now انجام داده كه صحبت هايي زيادي كرده
مجله ي T/e/e/n Now حدودا 3 روز پيش در بريتانيا به صورت رسمي منتشر شد . . .
 
جاستين بيبر نوجوان موفق و ستاره ي پاپ دنيا راه طولاني رو طي كرده تا به اين موفقيت رسيده
اون با مجله Te/en Now گفتگويي انجام داده . . .
 
آيا تو خودت فكر ميكني رمانتيك هستي ؟؟
جاستين :‌ آره , من يك پسر خيلي رمانتيك هستم . مادرم بهم كمك كرد تا به اينجا برسم و كار بزرگي برام كرد
 
 
خب اگه تو بخواي يك كار عاشقانه براي كسي كه دوسش داري بكني اون چيه ؟؟
جاستين : من فكر ميكنم بهترين ايده هاي عاشقانه اون كاري هست كه شما بخاطرش وقت صرف كني . . .
مثلا پيك نيك رفتن با شخصي كه دوسش داري . جوري باشه كه اون هيچوقت فراموش نكنه اين لحظه ها رو
و بتونه به دوستانش بگه كه " او اينكارو برام انجام داده "
 
بهترين توصيه اي كه مادرت بهت كرده چيه ؟؟
 جاستين : اينكه هميشه يادم باشه از كجا اومدم و براي هميشه فروتن باقي بمونم
 
چه چيز هايي شما رو ميخندونه ؟؟
جاستين : من فيلم هاي طنز رو دوست دارم . من عاشق ويل فرل و كوپن هارت هستم . اونا خيلي خنده دار هستند
 
شخصي هست كه بخواهيد در سطح او كار كنيد و معروفيت او را داشته اشيد ؟؟
جاستين : مايكل جكسون , من قطعا ميخواهم روزي در سطح او باشم
 
آيا تاكنون اون رو ملاقات كرده ايد ؟؟
جاستين : من فرصتي براي ملاقات با او هرگز پيدا نكردم , وقتي براي اولين بار به ايالات متحده اومدم
به لس آنجلس رفتم و تمرين مايكل درست اونطرف خيابان بود . جمعيت زياد بود و مشكلاتي پيش اومد و من نتونستم
اون رو ملاقات كنم و بسيار نا اميد شدم . . .
 
هنوز هم كه دوستان مدرسه ات رو ميبيني باهاشون رابطه داري ؟؟
 جاستين : بله , به طور مثال رايان . او يكي از بهترين دوستاي من هست و در بعضي از سفر ها هم به همراه من ميايد . . .
 
تبريك ميگم به خاطر موفقيت آلبوم جديدت Believe . چقدر راضي و خوشحالي ؟؟
جاستين : ممنون از شما ! من بسيار هيجان زده ام كه Believe به اينجا رسيده .
من خيلي سخت روي اين آلبوم كار كردم و خيلي خوشحالم كه مردم من رو حمايت كردند . . .
 
كدوم آهنگ رو از اين آلبوم مشتاق بودي زود تر بيرون بدي تا همه گوش كنند ؟؟
جاستين : من براي همه ي آهنگ هاي آلبوم هيجان زده بودم ولي As Long As You Love Me كه انرژي بالايي 
داره و Die In Your Arms كه بيشتر اوقات با دن كانتر با گيتار اجراش ميكنيم آهنگ هاي مورد علاقه من هستند . . .
 
همونطور كه ميدوني تابستان امسال در بريتانيا اجرا داري,چه انتظاري از طرفداران بريتانيايي خود داري ؟؟
جاستين : ما اين تور رو با هم به خوبي تموم ميكنيم . با طرفداران بريتانيايي يك نمايش بزرگ انجام ميديم
نمايشي بزرگ تر از تور جهاني . من خيلي هيجان زده ام . . .
 
قبل از اينكه بري روي صحنه چه كاري انجام ميدي ؟؟
جاستين : ما هميشه مثل دايره جمع ميشيم و دعا ميكنيم قبل از اينكه بخوام روي صحنه برم . . .
 
اولين كاري رو كه براي اولين بار در ويدئويي كه در يو/تيوب فرستادي انجام دادي ميتوني به ياد بياري ؟؟
جاستين :‌ وقتي كه اولين ويدئو رو در يو/تيوب به اشتراك گذاشتيم من در يك مسابقه ي آواز محلي
شركت كرده بودم كه خانوادم هم اونجا بودند . . .
 
اينترنت در زندگي حرفه اي شما چقدر تاثير داره ؟؟
جاستين : اينترنت در زندگي من و در كار من بسيار مهم است . من در يوت/يوب كشف شدم
در حال حاضر هم از تو/يتر براي ارتباط با طرفدارانم به صورت روزمره استفاده ميكنم . اين يك ابزار مهمه بين من و فن هام
 
در پاپان هم از همه ي طرفدارانش , تيمش و اونايي كه بهش كمك كردند تشكر كرد . . .

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.